Monday, November 19, 2012

Verlies nooit Uw Glimlach.

Verlies nooit Uw Glimlach.

Verlies nooit Uw Glimlach


Ons leven was zo fijn en onbezorgd met elkaar.
Wij leefden als één boom met twee takken.
Onze toekomst zag er rooskleurig uit.
Alles ging vanzelf en zat voor ons mee.
Wij hadden weinig tegenslag en goede vrienden om ons heen.
Veel plezier en verlangen groeiden ons dichter bij elkaar.
Het huis pas behangen, wat waren wij een gelukkig paar.
Plots kwam het noodlot en jij ging van mij heen.
De pijn die ik toen voelde ging door merg en been.
Die glimlach op mijn gezicht doet mij denken aan het verleden.
Menige waren jaloers als ze ons zo zagen lachen.
Maar daar Zit ik nu alleen, en waar ben ik op aan het wachten.
Jij komt niet meer terug dat is mijn verlies.
Ik ben alleen achter gebleven met een diepe zucht.
En als ik kijk in de lucht, denk ik positief.
Mijn glimlach verlies ik niet.

Het allerbeste toegewenst en een goede gezondheid.
Auteur Jan Jansen 

No comments:

Post a Comment