Sunday, May 31, 2015

Voor de Liefste Moeder op de hele Wereld

Voor de Liefste Moeder op de hele Wereld



Voor de Liefste Moeder op de hele Wereld.




Beste Moeder
wat heb ik toch een geluk dat wij het grootste deel van ons leven al
samen gedeeld hebben als opvoedster en zoon met nog steeds gesprekken en
ondersteunende raad.

U heeft mij de basis beginselen aangeleerd om mij staande te houden in deze maatschappij met goede raad en manieren.

Beleefd en vriendelijk zijn tegen anderen kost niets heeft U mij altijd
geleerd en om mensen zo te behandelen zoals ik zelf ook graag benaderd
en bedient wil worden.

Deze raad heb ik altijd opgevolgd, maar soms werd het me wel eens teveel
en hebben mensen daar misbruik van gemaakt waardoor er andere gedachten
in mij opkwamen over de mensheid.

Gelukkig heeft U mij ook geleerd om nooit het vertrouwen in mijzelf te
verliezen en daar vanuit moet gaan en Papa heeft daaraan toegevoegd
vertrouwen is goed controle is beter.

Helaas is hij van ons heen gegaan door ziekte in een harmonische
familieband die tijd, zoals wij ook slechte tijden hebben gekend zoals
erbij vele gezinnen goede en uitstekende tijden zijn.

En dat heeft ons alleen maar sterker gemaakt en kunnen nu aan deze mooie momenten terug denken met een glimlach en een traan.

De tijd vliegt voorbij en het is nu al ruim twintig jaar geleden, U
heeft daarna nooit meer de Prins op het witte paard ontmoet, terwijl U
hart er goed voor was.

Vandaag is dan de dag dat U Uw 84ste verjaardag mag vieren met veel
vreugde, geluk en een goede gezondheid en alle kinderen ik en mijn vier
zussen, klein en achter klein kinderen zullen hopen dat er nog vele
jaren volgen.

Maar dat moeten we aan de natuur en onze levensloop overlaten niemand krijgt daar een levensprogramma over in het leven.

Onze verstandhouding is altijd erg goed geweest wij kunnen over van
alles praten in een begrijpelijke gesprek waar veel plezier in de
communicatie voortvloeit met een goed einde.

Voor dit alles wil ik U vriendelijk en hartelijk bedanken, alle steun
die U aan ons altijd heeft gegeven met een goede opvoeding en regels, ik
zelf en de mensen om mij heen weten wat ik bedoel en profiteren nu
daarvan.

U bent mijn beste vriend en vriendin die ik ooit ontmoet heb in mijn
leven en daarbij heb ik ook nog het geluk dat U de liefste Moeder in de
gehele wereld bent.

Hartelijk gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst mijn Moedertje.



Het allerbeste toegewenst en een goede gezondheid.auteur Jan Jansen



 U kunt mijn APP hier Downloaden-->www.easybranches.mobi. Waarder Uw Support


No comments:

Post a Comment