Friday, July 31, 2015

Eeuwige Liefde.

Eeuwige Liefde.



Eeuwige Liefde




Ik weet het nog goed de eerste keer dat ik verliefd was.

Constant die persoon in mijn gedachten en afvragen wat er zou gebeuren.

Wou continu samen zijn en de warmte om mij heen voelen.

Voelde mij dan op me gemak en wist dat alles veilig was.

Dacht dat wij eeuwig bij elkaar zouden blijven, want dat was wat mijn hart mij aangaf en ik voelde.

Ik was zo gelukkig en had zoveel zelfvertrouwen dat ik een hart had veroverd.

Samen konden we de wereld veroveren zoveel hielden wij van elkaar.

Iedere morgen als ik opstond scheen de zon al voor mij als ik de stem hoorde.

Als ik dan keek in de ogen schitterden mijn ogen het zelfde als de sterren.

Die gevoelens zijn gewoon niet te omschrijven  laat staan op te schrijven.

Maar ik denk dat U het wel begrijpt en het met mij eens bent.

Als wij ons hart volgen dan doen wij niks verkeerds en geeft dat de meeste vreugde.

Op het moment dat het verkeerd gaat kunnen we alleen ons zelf dingen verwijten en er van leren.

Maar is het opzeker dat wij van dat moment hebben genoten met ons gevoel.

Onze harten met elkaar verbonden voor een eeuwige liefde tussen ons.



Het allerbeste toegewenst en een goede gezondheid.



 U kunt mijn APP hier Downloaden-->www.easybranches.mobi. Waarder Uw Support

No comments:

Post a Comment