Saturday, July 31, 2021

Goede Morgen.

Goede Morgen.   Beste vrienden ik wens jullie Een goede morgen. En ook nog eens Een goede dag . We gaan eens wat vertellen over morgen want dat breekt de dag. Eerst Maar eens wat eten en die droom vergeten . Lekker koffie drinken en bezinken van die lange nacht. Vooruit gaan denken en nieuwe plannen bedenken. Dan maar eens gaan shoppen en het hart sneller laten kloppen. Met de taxi overal gaan toeren en de vissen gaan voeren. Bij een restaurant gekomen , het eten bestellen uit je droom. Klaar zijn met het eten en dan het toetje vergeten. Terug gaan in de taxi en dan naar de dierentuin. Daar veel gekeken en rond gelopen bij de slangen en krokodillen. Waar al die meisjes van gaan gillen en alles gaat rillen en beven. Maar ze willen het beleven en het in het echt zien , maar kunnen er niet tegen. Als ze de beesten zien bewegen en happen en ze durven ook niet te trappen. Bang dat ze hun been verliezen en daar niet voor willen kiezen. Ik loop maar heel snel door en ga er weer vandoor. Buiten aangekomen terwijl ik een beetje liep te dromen zag ik een taxi staan. Ik wuifde met me hand en daar kwam hij aan , de deur ging open en ik stapte in. Zei tegen de chauffeur wat ik wilde en daar reed hij naartoe. Daar aangekomen betaalde ik mijn ritje en schrok van de prijs. Hij leek wel niet goed wijs , hoe kon hij deze prijs nu zeggen. Had ik hem wel goed verstaan ? Ging het hem nog een keer vragen hoe komt U aan die bedragen ? Waarop hij mij vertelde dat hij het niet wist , ik heb heus niet gelogen. En heb jou ook niet bedrogen , het is de meter in de wagen , die jou dit laat betalen. Mijn baas die de prijs moet invoeren en ook in die grote pot wil roeren. Zo werkt het nu eenmaal in ons leven iedereen moet een beetje meer geven. Betaal hem en ben aan het lachen , want kan het niet begrijpen. Wat willen ze nu hier mee bereiken om slechte dingen te doen. Begrijpen ze nu niet dat dit niet lang gaat duren en de politie loopt te gluren. Naar mensen die zo werken en het leven beperken met die prijzen. Ze hoeven het alleen nog maar te bewijzen en actie te voeren. En daarna zal de taxi geen mensen meer vervoeren. En aan de ketting worden gelegd is dit nu echt ? Ben bij de film aangekomen en zie de film van mijn leven wat een geluk. Mijn dag kan niet meer stuk en wilde gaan vertellen over morgen. Maar het is nu al laat en ben moe van alle dingen van vandaag. Dus ik wens jou een fijne dag toe met veel liefde en een goed verhaal. Morgen ben ik er weer met de zelfde glimlach en een nieuwe text. Hoop dat ik jouw kan plezieren , want ik ben er echt.   Het allerbeste toegewenst en een goede gezondheid Auteur Jan Jansen http://auteur.janjansen.guru/  
https://auteur.janjansen.guru/19745556?r=b74aec626ef222de6d494a6ec8c1d239&utm_source=dlvr.it&utm_medium=blogger

No comments:

Post a Comment