Tuesday, July 20, 2021

Heimwee naar het verleden.

Heimwee naar het verleden   Ik zou zo graag bij jou willen zijn en mis jouw zo. Maar er zijn veranderingen gekomen in mijn leven. Mijn toekomst en werk zijn nu in een ander land. In mijn hart mis ik jou iedere dag en denk ik aan jou. Ik herinner me nog dat ik in jouw ogen keek en mijn hart sneller begon te slaan. Elke nacht ben jij in mijn dromen en wil ik bij jou komen. Maar ik heb nu hier voor gekozen en veranderen kan ik het niet meer. Als ik alles van tevoren had geweten was mijn beslissing anders geweest. Dan waren wij nu nog steeds tezamen en liepen hand in hand. Konden wij elkaar onze gevoelens tonen en kussen bij het meer. Maar alles is nu anders verlopen en ik mis jou Zo erg. Dat ik niet meer wil dromen en jou zien in het echt. Mijn liefje ik hou van jou. Kom snel naar me toe.   I wish you a healthy life. Kindly Regards, Author Jan Jansen http://auteur.janjansen.guru/heimwee-naar-het-verleden.html Read More ......  
https://auteur.janjansen.guru/20760014?r=e079656db7555151e1b578017573ef4f&utm_source=dlvr.it&utm_medium=blogger

No comments:

Post a Comment