Wednesday, May 14, 2014

Behandel alle Problemen als Richtlijnen en niet als Stopborden.

Behandel alle Problemen als Richtlijnen en niet als Stopborden.



Behandel alle Problemen als Richtlijnen en niet als Stopborden




Moeilijkheden heeft iedereen in zijn
leven daarin zal voor niemand een uitzondering zijn, allen de mate en
hoe we ermee omgaan zal anders zijn.

Problemen zullen ook nooit stoppen in ons leven er zullen ogenblikken
zijn dat we erg tevreden zijn die dan worden opgevolgd door momenten
waarin we ons afvragen waar we het aan verdient hebben.

Als we van alle narigheden in het leven kunnen leren zijn we intelligent
bezig om vooruitgang te behalen en ons voor te bereiden bij een
herhaling.

Van alle ervaringen in ons leven moeten we de profijten ervan uithalen
en ons zo sterker maken voor de volgende keer en zo kunnen we progressie
behalen.

Ons karakter zal daarin een grote rol spelen en voor het grootste
gedeelte bepalen wat we met de verkregen informatie van onze ellendige
ervaring gaan doen.

Dit kan ons hogerop laten komen door de levensles die wij hierdoor
verkregen hebben als het ons niet stopt maar juist motiveert om actie te
ondernemen.

Zo zullen wij daaropvolgend trammelant onder handen nemen met een
glimlach, omdat wij al voorbereid zijn op mogelijke herhalingen.

Laat voorkomende problemen een boodschap en richtlijn zijn voor ons om
oplossingen te vergaren voor de toekomst van de moeilijke ervaringen en
het moet beslist geen stopbord worden, want daar komen we niet verder
mee in ons leven.



Het allerbeste toegewenst en een goede gezondheid.

Auteur Jan Jansen


No comments:

Post a Comment