Sunday, November 16, 2014

Alleen Jij bent diegene die Speciaal Voor Mij is.

Alleen Jij bent diegene die Speciaal Voor Mij is.



Alleen Jij bent diegene die Speciaal Voor Mij is




De wereld kan vergaan maar mijn liefde voor Jou zal altijd blijven bestaan.

Jij bent de zon in mijn leven die de zonnestralen laat schijnen vanuit Jouw hart.

Mijn inspiratie en kijk op het leven komt door de positieve invloed die jij mij iedere dag weer geeft.

Door mij te laten voelen en weten hoe belangrijk ik voor Jou ben om ons
leven samen verder te voortzetten in een vriendschappelijke en glorieuze
harmonie.

De gevoelens die jij mij geeft zijn met geen pen te beschrijven maar ik doe mijn best.

Iedere keer als ik in Jou ogen kijk en die glinstering zie voel ik mij
een prins/prinses op het witte paard die zijn gevoelens op de juiste
manier wil tonen en innerlijk voelt.

Er is geen ander die Jou kan overtreffen voor mijn innerlijke belevenissen, heel mijn hart en gedachten zijn toegewijd aan Jou.

In mijn gedachtegang ben jij constant aanwezig, ik ga met Jou in mijn denkwereld slapen en sta s’morgens er weer mee op.

Er gaat geen seconde voorbij in mijn fantasie wereld en jij bent daarin
aanwezig wat mij een volledige genoegdoening geeft om de vreugde te
gewaarworden in mijzelf.

Het lijkt wel een droom waar ik in leef, waar mijn geluk en gevoelens
voor jou eindeloos zijn en iedere dag groeien met blijdschap.

De bloem die mijn leven iedere dag meer op bloeit ben jij met die
stralende ogen en vrolijke glimlach die mij al die vreugdevolle momenten
geeft.

Dit speciale ontroerende gevoel wat anderen mij nog nooit hebben gegeven
als ik bij hun was, dat maakt Jou zo speciaal, bedankt voor Jou liefde.



Het allerbeste toegewenst en een goede gezondheid.

Auteur Jan Jansen


No comments:

Post a Comment